۲۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱

معاون حقوقی وزارت بهداشت:

علوم پزشکی خراسان شمالی از موفق‌ترین‌ها در طرح تحول سلامت است

علوم پزشکی خراسان شمالی از موفق‌ترین‌ها در طرح تحول سلامت است

بجنورد- معاون حقوقی و پارلمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از موفق‌ترین‌ها در طرح تحول سلامت است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم گلمکانی پیش از ظهر چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: این دانشگاه یکی از موفق‌ترین‌ها در اجرای طرح تحول سلامت بوده است.

گلمکانی افزود: ایجاد فضای کاری و نگرش کاری در بین مجموعه این دانشگاه بزرگ‌ترین دستاورد در سال‌های اخیر است.

وی ابراز امیدواری کرد: پتانسیل‌های بسیاری در خراسان شمالی و دانشگاه علوم پزشکی این استان وجود دارد که باید با دوری از حواشی، فضای کاری را تقویت کرد.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تأکید بر سلامت نفس در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از دستگاه‌های نظارتی به سبب حضور و نظارت بر عملکرد تشکر کرد.

گلمکانی بابیان اینکه در ابتدای دولت یازدهم، ۵۰ درصد مراکز روستایی فاقد پزشک بود، گفت: اما اکنون با اجرای طرح تحول سلامت، آثار مثبت این طرح را در حاشیه شهرها و روستاها می‌بینیم.

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: طی سه سال ۶۵۰ تخت بیمارستانی در خراسان شمالی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که در کشور بی‌سابقه بود.

وی از طرح تحول سلامت به‌عنوان افتخار نظام جمهوری اسلامی یادکرد و افزود: کسانی که نگاه انصاف دارند عملکرد را دیده‌اند و قصد ارائه گزارش کار در این جلسه ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین که با حضور ایرج حریرچی قائم‌مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، علی حق‌بین به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی معارفه شد.

گفتنی است ابراهیم گلمکانی رئیس سابق این دانشگاه از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سمت معاون پارلمانی و حقوقی وزارتخانه متبوع منصوب‌شده است.

کد خبر 4086019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha